Latvija
Atpakaļ
Rīga
Atpakaļ Rīga
Viesnīcas:
Monika Centrum Hotels Konventa Sēta Hotel Mercure Riga Centre Hotel Grand Poet Hotel by Semarah Metropole Hotel by Semarah Bellevue Park Hotel Riga Wellton Riga Hotel & SPA Wellton Centrum Hotel & SPA SkyHouse Riga Riga Islande Hotel STABU SETA RESIDENCE Dome Hotel Riga Wellton Riverside SPA Hotel Neiburgs Hilton Garden Inn Riga Old Town Unimars Hotel & SPA Riga Radisson Blu Hotel & Spa, Daugava Riga
Sanatorijas:
Izklaides:
Improvizācijas izrāde ar VAKARIŅĀM "SHITTY DINNER" Hedonic SPA GOMOTO.lv Salons MySpa Salons VSpa Brūzis Manufaktūra Kapteiņa Laiva Estētiskās medicīnas klīnika 4. Dimensija Wellton SPA Oasis Wellton SPA Centrum BarbershopRiga Studija Forest of Dreams Studija FELLINE SIBI salons Riga Gin Laboratory Sunīši. Fonds Sabiedrībai Ķīpsalas peldbaseins Skaistumkopšanas salons "Annas Pērle" AQUA VILLA SPA Salons Juventa Grand Lumeni Mākslas studija "I am Picasso" Vakariņas tumsā - restorāns "Da Roberta" Restorāns Neiburgs Impulse Riga Superauto - UAB Saugus Vairavimas Lidojums ar lidmašīnu virs Rīgas Knockout Barber Shop Vīna telpa ''Tinto'' "Moltto" vīna bārs un kafijas vieta Bright foto Rīgas veikparks Wood Religion Barber Shop Restorāns "Beef Room" Bellevue Park Hotel Riga - dienas atpūta Studija "pienene" Makss un Morics picērija Good Happens "SkyHouse Riga" - dienas atpūta "PB Telpa" Juglas iekštelpu parks "PB Telpa" Zaķusala Skaistumkopšanas salons "Le Studio" Green SPA Olgas Černovas masiera prakse Metropole Hotel by Semarah - dienas atpūta Skaistuma un Veselības klīnika AMELA Helgas Leones masiera un kosmētiķa prakse Activ&SPA
Kuldīga
Atpakaļ Kuldīga
Viesnīcas:
Padures muiža
Sanatorijas:
Izklaides:
Kandava
Atpakaļ Kandava
Viesnīcas:
Sanatorijas:
Izklaides:
Kandavas vīna nams
Lietuva
Atpakaļ
Kernave
Atpakaļ Kernave
Viesnīcas:
Pušų Šlamesy
Sanatorijas:
Izklaides:

B.U.J. Biežāk uzdotie jautājumi

Vai es varu saņemt naudas atmaksu?
  • Jums ir tiesības atteikties no pirkuma un pārdošanas līguma, kas noslēgts tīmekļa vietnē, saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos paredzētajiem nosacījumiem un kārtību, rakstiski (e-pasts [email protected]) paziņojot par to (14 dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas).
  • Ja esat iegādājies ceļazīmi un rezervējis pakalpojuma sniegšanas laiku, šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka esat sācis izmantot iegādāto pakalpojumu. Tāpēc, tiklīdz esat veicis rezervāciju, Jums nav tiesību atcelt pārdošanas līgumu, kas noslēgts tīmekļa vietnē, un summas, ko esat samaksājis par pakalpojumiem, netiks atmaksātas.
  • 14 dienu naudas atmaksas garantija attiecas tikai uz tīmekļa vietnē iegādātajām ceļazīmēm.
  • Naudas atmaksas garantija neattiecas uz dāvanu kartēm un dāvanu komplektiem.
  • Naudas atmaksas garantija neattiecas uz fiziskajā veikalā iegādātajām ceļazīmēm, dāvanu kartēm un dāvanu komplektiem.

Cik ilgi ir derīga ceļazīme?
  • Katras ceļazīmes/dāvanas aprakstā ir norādīts tās derīguma termiņš, kas tiek skaitīts no pirkuma veikšanas brīža. Šī informācija ir norādīta arī uz pašas ceļazīmes. Ja derīguma termiņš nav norādīts uz Jūsu ceļazīmes, varat to pārbaudīt tīmekļa vietnē https://www.gribuatpusties.lv/lv/davana

Vai ir iespējams pagarināt ceļazīmes derīguma termiņu?
  • Ceļazīmes derīguma termiņu var pagarināt tikai tad, ja pakalpojumu sniedzējs neiebilst un, ja Jūsu pieprasījums ir saņemts pirms ceļazīmes derīguma termiņa beigām. 
  • Lai pagarinātu ceļazīmes derīguma termiņu, varat aizpildīt pieprasījumu savā kontā vai nosūtīt pieprasījumu uz mūsu e-pastu: [email protected]. Neaizmirstiet vēstulē norādīt ceļazīmes numuru. Mēs atbildēsim uz saņemto pieprasījumu ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā. UZMANĪBU! Ceļazīmes nevar tikt izsniegtas un netiek pagarinātas pa tālruni.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka uzņēmums nevar garantēt un negarantē, ka ceļazīmes derīguma termiņš tiks pagarināts, ja Jūs vērsīsieties pie pakalpojuma sniedzēja.
  • Vairāku mērķu ceļazīmē vai dāvanu kartē norādīto derīguma termiņu nevar pagarināt un/vai atjaunot. 
  • Pēc ceļazīmes derīguma termiņa beigām pagarināšana nav iespējama, šāda ceļazīme tiek uzskatīts par nederīgu un tiek anulēts.

Es iegādājos ceļazīmi ar rezervāciju. Ar ko man sazināties, lai mainītu/atceltu veikto rezervāciju?
  • Lai pārceltu rezervāciju, sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju, izmantojot ceļazīmē norādīto kontaktinformāciju. Tas jādara ne vēlāk kā rezervētā piedāvājuma noteikumos norādītajā termiņā pirms plānotās ierašanās. Ja atlikušais termiņš ir mazāks, pakalpojumu sniedzējs var atteikt rezervācijas pārcelšanu.
  • Lai izvairītos no neskaidrībām, mēs vēlamies uzsvērt, ka rezervācija ir neatsaucama. Tiklīdz rezervācija ir atcelta (gan tiešsaistes rezervācijas sistēmā, gan citur), tiek uzskatīts, ka esat sācis izmantot iegādāto pakalpojumu.

Es iegādājos ceļazīmi ar rezervāciju. Vai man papildus jāsazinās ar pakalpojumu sniedzēju? 
  • Ja iegādājaties biļeti ar rezervāciju, nav nepieciešams sazināties ar pakalpojuma sniedzēju, jo pirkuma brīdī izvēlētā ierašanās informācija tiek pārsūtīta uz pakalpojuma sniedzēja rezervācijas sistēmu.
  • Ja ceļojat ar zīdaiņiem/bērniem/papildu personām vai mājdzīvniekiem, kas nav iekļauti iegādātajā biļetē, vai ja jums ir papildu prasības pakalpojumu sniedzējam, jums būs nepieciešams sazināties papildus. Jums jāsazinās tieši ar pakalpojuma sniedzēju, izmantojot ceļazīmē norādīto kontaktinformāciju.

Kā es varu izmantot Gribu Atpūsties dāvanu karti? 
  • DĀVANU karti var apmainīt tikai pret Gribu Atpūsties atpūtas ceļazīmēm, kurus var iegādāties tīmekļa vietnē https://www.gribuatpusties.lv/.
  • DĀVANU karti Gribu Atpūsties izmantošanai nevar pieņemt neviens cits pakalpojumu sniedzējs. Lai izmantotu DĀVANU karti pie izvēlētā pakalpojumu sniedzēja, ir nepieciešams iegādāties izvēlētā partnera ceļazīmi, izmantojot dāvanu karti Jūsu apmaksai. 
  • Ar DĀVANU karti nav iespējams iegādāties citu DĀVANU karti.
  • Vienu DĀVANU karti var izmantot tikai vienu reizi.
  • Ja apmaksājamā summa ir mazāka par DĀVANU kartē norādīto, naudas atlikums pircējam netiek atgriezts.
  • Ja apmaksājamā summa ir lielāka par DĀVANU kartē norādīto, starpība jāsamaksā DĀVANU kartes saņēmējam.
  • DĀVANU karte nav atmaksājama un nav apmaināma pret naudu.

Kā es varu izmantot savu esošo dāvanu komplektu? 
  • Dāvanu komplektu var apmainīt tikai pret šajā komplektā iekļautajiem piedāvājumiem.
  • Dāvanu komplekta piedāvājumi var mainīties. Piedāvājumu sarakstu var atrast vietnē https://gribuatpusties.lv/davana/
  • Kad esat izvēlējies sev vēlamo piedāvājumu no dāvanu komplekta saraksta, jums ir jārezervē pakalpojuma sniegšanas laiks, ko varat izdarīt, noklikšķinot uz pogas “REZERVĒT”, un jums tiks sniegta pakalpojuma sniedzēja kontaktinformācija, kurš varēs ar jums sazināties, lai rezervētu pakalpojuma sniegšanas laiku.
  • Rezervācijas laikā, lūdzu, norādiet pakalpojuma sniedzējam dāvanu komplekta kodu un uzrādiet dāvanu komplektu ierodoties saņemt pakalpojumu.
  • Tiklīdz pakalpojuma sniedzējs ir rezervējis ierašanos, pamatojoties uz pieejamo dāvanu komplektu, šo dāvanu komplektu nevar izmantot/rezervēt pie cita pakalpojuma sniedzēja.
  • Dāvanu komplekts nav atmaksājams un/vai apmaināms.

Kas ir un kā es varu mainīt savu vairāku mērķu ceļazīmi? 
  • Uzņēmums piedāvā vairāku mērķu ceļazīmes, kas dod tiesības izmantot dažādu pakalpojumu sniedzēju sniegtos pakalpojumus.
  • Šādā ceļazīmē norādītais pakalpojums ir ieteicamais pakalpojums.
  • Ja Jums ir vairāku mērķu ceļazīme, visā ceļazīmes derīguma termiņa laikā varat to apmainīt pret tādas pašas cenas ceļazīmi, zemāka (naudas atlikums netiek atgriezts pircējam) vai augstāka (ar piemaksu pirkuma brīdī) apmēra piedāvājumu. Uzmanību! Apmaiņas nosacījumi attiecas tikai uz ceļazīmēm, kurām vēl nav veikta rezervācija. Pēc pakalpojuma rezervēšanas ceļazīmi vairs nevar apmainīt.
  • Mainot esošo vairāku mērķu ceļazīmi, tās derīguma termiņš netiek pagarināts. Atkarībā no jaunā izvēlētā piedāvājuma nosacījumiem derīguma termiņš var tikt saīsināts. Ceļazīmi iespējams mainīt šeit: https://www.gribuatpusties.lv/lv/davana.
  • Ja ceļojat kopā ar zīdaiņiem/bērniem/vēl citām personām vai mājdzīvniekiem, kuru atpūta nav paredzēta saskaņā ar iegādāto ceļazīmi, vai, ja Jums ir papildu prasības pakalpojumu sniedzējam, Jums nepieciešams sazināties papildus. Jums ir jāsazinās tieši ar pakalpojuma sniedzēju, izmantojot ceļazīmē norādīto kontaktinformāciju.

Kas ir viena mērķa ceļazīme?
  • Uzņēmuma piedāvā viena mērķa ceļazīmes, kas ir ar ierobežotu termiņu un, kas dod tiesības saņemt tikai ceļazīmē norādītos pakalpojumus no ceļazīmē norādītā pakalpojumu sniedzēja. Šāda ceļazīme nav apmaināma pret citiem piedāvājumiem.
  • Pakalpojumu sniedzēja pienākums sniegt piedāvājumā norādīto pakalpojumu stājas spēkā tikai no dienas, kad ir veikta rezervācija pie konkrētā pakalpojumu sniedzēja un apstiprināta rezervācija attiecībā uz ceļazīmē norādīto pakalpojumu vai citu izvēlēto pieejamo pakalpojumu.

Vai mana ceļazīme ir vairāku mērķu vai viena mērķa ceļazīme?
  • Ceļazīmes veids ir norādīts piedāvājumu aprakstos, blakus piedāvājuma nosaukumam, pirms ceļazīmes iegādes, kā arī ceļazīmes veids ir norādīts jau iegādātajā ceļazīmē kopā ar piedāvājuma nosaukumu (virs ceļazīmes numura).

Kā rezervēt pakalpojumu sniegšanas laiku?
  • Pakalpojuma sniegšanas laiku var rezervēt pašapkalpošanās lapā https://www.gribuatpusties.lv/lv/rezervacija  - tikai tad, ja pakalpojuma sniedzējam ir kopēja rezervēšanas sistēma.
  • Ja pakalpojuma sniedzējam nav kopējas rezervēšanas sistēmas, rezervāciju veiciet, sazinoties ar pakalpojuma sniedzēju, izmantojot ceļazīmē norādītos kontaktus.

Kādi ir izmitināšanas nosacījumi, ja ierodaties ar bērniem vai vairāk personām, nekā norādīts ceļazīmē?
  • Nosacījumus ierašanās gadījumā ar bērniem nosaka katrs pakalpojumu sniedzējs atsevišķi. Tie ir norādīti katrā Gribu Atpūsties piedāvājuma sadaļā “Noteikumi”

Vai es varu saņemt rēķinu?
  • Pirms apmaksas, atzīmējot lodziņu ''Pērk uzņēmums. Pieņemšanas un nodošanas akts” un pēc uzņēmuma rekvizītu ievadīšanas, pēc apmaksas atsevišķā e-pastā jums tiks nosūtīta pieņemšanas - nodošanas akta vēstule.
  • Rēķinu var izrakstīt tikai pēc faktiskā pakalpojuma sniegšanas. Rēķinu izsniedz tikai faktiskais pakalpojuma sniedzējs. Ja Jums ir nepieciešams rēķins - pieprasiet to, ierodoties pie pakalpojuma sniedzēja, reģistrācijas laikā.
  • Gribu Atpūsties ir atklāts starpnieks, un saskaņā ar PVN likuma 11. pantu, mēs nevaram izsniegt rēķinus.

Vai es varu rezervēt ceļazīmi un maksāt vēlāk?
  • Iepriekšēja rezervācija bez samaksas netiek veikta. Ceļazīme jums tiek nosūtīta tikai pēc tam, kad ir saņemts maksājums.

Kā es varu samaksāt?
  • Ja vēlaties apmaksāt ceļazīmi, izmantojot internetbankas pakalpojumus, izvēlieties savu banku (noklikšķiniet uz bankas logotipa), un Jūs tiksiet novirzīts uz bankas lapu, kur veiksiet maksājumu.
  • Ja izmantojat PAYSERA kontu, Jūs varat apmaksāt ceļazīmi arī ar šo maksājumu veidu. Jums tikai jānoklikšķina uz PAYSERA logotipa, jāveic maksājums, un mēs nosūtīsim ceļazīmes kuponu uz norādīto e-pastu.
  • Ja vēlaties maksāt ar Paypal vai Apple Pay, noklikšķiniet uz logotipa, un Jūs tiksiet novirzīts uz lapu, kurā jums būs jāievada dati un jāveic maksājums. Maksājums ar PayPal un Apple Pay ir pilnīgi drošs, un UAB NoriuNoriuNoriu atbilst visām drošības prasībām.

Es veicu maksājumu, bet nesaņēmu ceļazīmi. Ko man darīt?
  • Ceļazīme (iegādātais pakalpojums) Jums tiek piegādāta uz e-pasta adresi, kuru norādījāt pirms maksājuma veikšanas.
  • Dažus e-pastus pasta sistēma pieskaita kategorijai “Spams” (SPAM). Ja tā neparādās sadaļā "Ienākošie", meklējiet vēstuli tajā. Vai arī apmeklējiet tīmekļa vietni: https://www.gribuatpusties.lv/, izvēloties pelēkā cilvēciņa ikonu labajā pusē, piesakieties vai reģistrējieties, izmantojot e-pasta adresi, kuru izmantojāt pirkuma veikšanai. Pēc pieteikšanās izvēlieties “Manas ceļazīmes”, šeit redzēsiet visas savas iegādātās ceļazīmes, kuru apmaksai izmantojāt vienu un to pašu e-pastu.
  • Ja pirkuma e-pasta adreses norādīšanā esat kļūdījies, zvaniet mums pa tālruni +371 26001060 (I - VII 10:00 - 21:00) vai sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected], norādot pasūtījuma numuru, kas redzams bankas izrakstā “maksājuma mērķis”.
  • Jūs, iespējams, neesat saņēmis ceļazīmes kuponu arī tad, ja maksājums ir noticis, taču banka nav sniegusi mūsu sistēmai atbildi par Jūsu maksājumu un ceļazīmes kupons vēl nav uzģenerēts. Tādā gadījumā Jums jānosūta bankas pārskaitījuma kopija uz e-pastu: [email protected]. Ja banka ir reģistrējusi Jūsu maksājumu, mēs jums izveidosim ceļazīmes kuponu. 
  • Ja 24 stundu laikā ceļazīmi neesat saņēmis, Jums ir nepieciešams sazināties ar mūsu atbalsta dienestu pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 26001060.

Es izdzēsu savu ceļazīmes kuponu, kā es varu to atkal saņemt?
  • Apmeklējiet saiti: https://www.gribuatpusties.lv/, izvēloties pelēkā cilvēciņa ikonu labajā pusē, piesakieties vai reģistrējieties, izmantojot e-pasta adresi, kuru izmantojāt pirkuma veikšanai. Pēc pieteikšanās izvēlieties “Manas ceļazīmes”, šeit redzēsiet visas savas iegādātās ceļazīmes, kuru apmaksai izmantojāt vienu un to pašu e-pastu.
  • Ja nevarat pieteikties/reģistrēties, zvaniet mums pa tālruni +371 26001060 (pirmdiena-svētdiena 10:00-21:00) vai sazinieties ar mums pa e-pastu: [email protected], norādot pasūtījuma vai ceļazīmes kupona numuru.

Vai ar vienu pirkumu var rezervēt vairākus numurus
  • Ar vienu pirkumu nav iespējams rezervēt vairākus numurus. Lai rezervētu vairākus numurus vienlaicīgi, varat iegādāties tik ceļazīmes, cik vēlaties, bez tiešsaistes rezervācijas, un rezervāciju veikt pēc apmaksas šeit: https://www.gribuatpusties.lv/rezervacija Varat veikt vairākus atsevišķus maksājumus, katru reizi iegādājoties un rezervējot vienu numuru.
  • Varat veikt vairākus atsevišķus maksājumus, katru reizi iegādājoties un rezervējot vienu numuru.

Es saņēmu atlaides kodu, bet nevaru to izmantot, kāpēc?
  • Atlaides kods, ko mēs Jums nosūtām pa e-pastu, ir personisks un saistīts ar Jūsu e-pastu. Tāpēc, lai izmantotu pieejamo atlaižu kodu, apmeklējiet šeit: https://www.gribuatpusties.lv/, pēc tam, kad labajā pusē esat izvēlējies pelēkā cilvēciņa ikonu, piesakieties vai reģistrējieties, izmantojot e-pastu, uz kuru jums tika nosūtīts atlaižu kods

Es vēlos atteikties no jaunumu vēstuļu saņemšanas. Kā to izdarīt?
  • Jūs vienmēr varat atteikties no jaunumu vēstuļu saņemšanas, noklikšķinot uz "Atteikties no vēstuļu saņemšanas" e-pasta apakšējā daļā.

Ja ceļazīme tiek iegādāta ar atlaidi, vai šī informācija būs redzama uz ceļazīmes kupona?
  • Nē, apmaksai izmantotā atlaižu koda vai dāvanu kupona summa nav norādīta uz iegādātā kupona. Uz kupona ir norādīta parastā piedāvājuma cena.
  • Ceļazīme vienmēr tiek nosūtīta divos formātos: parastajā formātā - tajā redzama piedāvājuma cena (ja ceļazīme nav rezervēts); dāvanu formātā -  uz kupona nav norādīta piedāvājuma cena.

Es nopirku ceļazīmes kuponu kā dāvanu, kā es varu norādīt, kas un kam to dāvina?
  • Dāvanas dāvinātāja un saņēmēja informāciju var ievadīt tikai pēc kupona izdrukāšanas. Tam ir īpaši paredzēta vieta kontaktinformācijas ierakstīšanai.

Vai es varu iegādāties Gribu Atpūsties ceļazīmes fiziskā veikalā?
Jā, mūsu ceļazīmes kuponus vari iegādāties: 

  • Rīgā - Domina Shopping, Akropole Alfa, Akropole Rīga, Riga Plaza
  • Rimi veikalos vairākās vietās Latvijā.