Tīmekļa vietnē jums ir iespēja izvēlēties piedāvātos pakalpojumus pēc viena no šādiem kritērijiem:
Jums ir iespēja veikt arī piedāvāto pakalpojumu filtrēšanu pēc viena vai vairākiem kritērijiem: vieta, personu skaits, derīguma termiņš, cena, nakšu skaits u. c.
Ja neizvēlaties nevienu no atlases kritērijiem, pakalpojumu piedāvājumi tiek izvietoti automātiski pēc popularitātes (pirkuma biežuma) un tobrīd spēkā esošajiem īpašajiem piedāvājumiem.
Noteiktos gadījumos pakalpojuma piedāvājumu var rādīt attiecīgās kategorijas saraksta augšdaļā, ja Sabiedrība ar konkrētu Pakalpojumu sniedzēju ir vienojusies par pakalpojuma pagaidu izcelšanu (reklāmu). Šādos gadījumos reklāmas periodā šie pakalpojumu piedāvājumi tiek apzīmēti ar tekstu “Reklāma”.
Ieteikumi dažādās kategorijās, piemēram, “Populārākie piedāvājumi”, “Īpašie piedāvājumi”, “Vēlos dāvināt”, “Vēlos rezervēt”, “Vēlos izklaidi” vai “Vēlos ideju atpūtai”, tiek rādīti pēc algoritmiem, novērtējot iepirkšanās paradumus, pakalpojumu popularitāti un cenu, savukārt ieteikumi “Derīgs vasarā” un “Derīgs [konkrētā laika periodā]” tiek rādīti pēc algoritmiem, novērtējot ierobežotu pakalpojuma sniegšanas periodu, kā arī tiek izvietoti pēc šāda algoritma – saraksta augšdaļā tiek rādīti populārākie piedāvājumi (pēc pirkuma biežuma) un piedāvājumi ar tobrīd spēkā esošu atlaidi.
Tīmekļa vietnē netiek veikta cenu individualizācija. Piedāvāto pakalpojumu cenas jums un visiem pārējiem tīmekļa vietnes apmeklētājiem ir vienādas.